Wyszukiwarka

Regulamin wypożyczalni online

Regulamin

DarMarKo.pl

 

 

 
       REGULAMIN REZERWACJI USŁUGI NAJMU PRZYCZEPY DROGĄ ELEKTRONICZNĄ  


 
1.    POSTANOWIENIA OGÓLNE 
1.1. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady rezerwacji usługi najmu przyczepy stanowiącej własność PHU DarMarKo Marcin Kozaczkiewicz wraz z wyposażeniem oraz wyposażeniem dodatkowym (dalej: Usługa), za pośrednictwem Serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.darmarko.pl. 1.2. Regulamin jest dostępny pod adresem www.darmarko.pl. 
1.3. Postanowienia Regulaminu nie naruszają praw przysługujących konsumentom, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 
1.4. Do realizacji Rezerwacji, zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Usług oraz korzystania ze Serwisu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www. 
1.5. Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Klienta obciążają go osobiście. 
1.6. Ceny prezentowane na stronie internetowej Serwisu podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. 
1.7. Usługodawca realizuje Rezerwacje oraz dokonuje sprzedaży Usług za pośrednictwem Serwisu na terenie Polski. 
2.    DEFINICJE 
2.1. Administrator danych osobowych - PHU DarMarKo Marcin Kozaczkiewicz,  ul. Polna 2/4, 55-080 Smolec, NIP: 899-228-80-88. 
2.2. Regulamin – niniejszy „Regulamin rezerwacji usługi najmu przyczepy drogą elektroniczną”. 
2.3. Serwis – serwis internetowy udostępniony przez Usługodawcę, umożliwiający Klientowi dokonanie Rezerwacji, dostępny pod adresem internetowym www.darmarko.pl. 
2.4. Rezerwacja – Usługa Elektroniczna umożliwiająca dokonanie rejestracji Usługi najmu przyczepy wraz z dokonaniem opłaty za pośrednictwem dedykowanej funkcjonalności Serwisu. 
2.5. Operator płatności – operator płatności elektronicznych z którym Usługodawca posiada stosowną umowę, za pośrednictwem którego Klient może dokonać opłacenia Rezerwacji. 
2.6. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna, która składa zamówienie w Serwisie (Konsument lub osoba nieposiadająca statusu Konsumenta). 
2.7. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego). 
2.8. Usługa – usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Kupującego, polegające na najmie przyczepy. Usługa świadczona jest stacjonarnie, w miejscu i czasie określonym w serwisie, na podstawie umowy zawartej pomiędzy stronami za pośrednictwem serwisu, w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron. 
2.9. Usługa elektroniczna – usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, zgodnie z Regulaminem.  
2.10. Usługodawca – PHU DarMarKo Marcin Kozaczkiewicz, ul. Polna 2/4, 55-080 Smolec, NIP: 899-228-80-88. 
2.11.     Użytkownik – każda osoba korzystająca z Usług oferowanych przez Usługodawcę. 
3.    REZERWACJE 
3.1. Usługodawca umożliwia dokonanie Rezerwacji za pośrednictwem Serwisu, poprzez wypełnienie interaktywnego formularza. W tym celu należy wypełnić interaktywny formularz zgodnie z krokami wskazanymi w trakcie wypełniania, aż do kliknięcia przycisku „Rezerwuję i płacę”. 
3.2. Po dokonaniu Rezerwacji Klient otrzymuje niezwłocznie e-mail będący potwierdzeniem Rezerwacji – wraz ze wszystkimi istotnymi informacjami dotyczącymi Usługi, potwierdzający zawarcie umowy sprzedaży Usługi. 
3.3. Warunkiem realizacji Rezerwacji jest opłacenie Usługi przez Klienta. 
4.    REALIZACJA USŁUGI 
4.1. Warunkiem realizacji Usługi zamówionej przez Klienta jest podanie przy wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych i kontaktowych. 
4.2. W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia interaktywnego formularza Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Klientem w celu potwierdzenia dokonania Rezerwacji Usługi. Jeżeli Rezerwacji nie będzie można potwierdzić w terminie 1 dnia z uwagi na brak możliwości kontaktu z Klientem oferta Usługodawcy nie jest wiążąca. 
4.3. Procedura realizacji Usługi zostaje uruchomiona po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Usługodawcy. 
4.4. Dowodem dokonania zakupu może być faktura VAT, o ile Klient wyraził chęć jej otrzymania w dniu dokonania Rezerwacji, nie później jednak niż w terminie 7 dni roboczych. W przypadku wyrażenia takiej chęci, Klient obowiązany jest wskazać dane niezbędne do wystawienia faktury. 
4.5. Miejsce świadczenia Usługi przez Usługodawcę zostało wskazane w pkt. 9 Regulaminu.  
4.6. Realizacja Usługi jest możliwa w terminie i w godzinach wskazanych w Rezerwacji. 
5.    ODPOWIEDZIALNOŚĆ I REKLAMACJE 
5.1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek problemy i utrudnienia w dostępie i korzystaniu z Serwisu które wynikają z problemów w sieci Internet niezależnych od Usługodawcy. 
5.2. Usługodawcy przysługuje możliwość czasowego lub całkowitego ograniczenia lub wyłączenia Serwisu lub określonych jego funkcjonalności, jak również czasowego lub całkowitego ograniczenia lub zaprzestania świadczenia Usług Elektronicznych. 
5.3. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność z prawdą oraz prawidłowość wszelkich podawanych przez siebie na potrzeby korzystania z Serwisu oraz z Usług 
Elektronicznych świadczonych przez Usługodawcę danych, których podania wymaga Regulamin, w tym w szczególności odpowiedzialność za skutki podania tych danych w sposób niepełny lub błędny. 
5.4. Usługodawca jest odpowiedzialny względem Klienta za wady fizyczne lub prawne Usługi / Rezerwacji (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561 -5563 KC. 
5.5. Klientowi z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji, która jest rozpatrywana w terminie 14 dni. 
5.6. Składając reklamację Usługodawca zaleca podanie danych kontaktowych Użytkownika, opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Usługodawcy. 
5.7. Reklamacja może być złożona za pomocą poczty e-mail (reklamacje@darmarko.pl) lub pisemnie – listem na adres siedziby Usługodawcy. 
5.8. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 
6.    ZASADY REZYGNACJI Z REZERWACJI 
6.1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Usług bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia zawarcia umowy (dokonania Rezerwacji). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 
6.2. Odstępując od umowy Konsument może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe: 
Załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) 
WZÓR  
[Miejscowość, data] 
[Imię i nazwisko Konsumenta] 
[Adres konsumenta]  PHU DarMarKo  
ul. Polna 4/2 
55-080 Smolec  
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość  
Ja …… [imię i nazwisko Konsumenta] …… zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy sprzedaży … [nazwa towaru lub usługi] …. zawartej w dniu … [data zawarcia umowy]. [podpis Konsumenta] 

6.3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy. 
6.4. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o wykonaniu przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy. 
           
6.5. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodził się na inne rozwiązanie.  
6.6. Kupujący nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego. 
7.    PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH 
7.1. Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz innymi właściwymi przepisami o ochronie danych osobowych. 
7.2. Wszelkie szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym w szczególności cele i podstawy prawne przetwarzania oraz prawa osób, których dane osobowe dotyczą, zostały zawarte w Polityce Prywatności. 
8.    POSTANOWIENIA KOŃCOWE 
8.1. Usługodawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w przepisach Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. 
8.2. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej umowy następuje poprzez:  
8.2.1. udostępnienie Regulaminu na zasadach określonych pkt. 1.2 Regulaminu,  
8.2.2. przesłanie Kupującemu wiadomości e-mail. 
8.3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem znajdują zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa. 
9.    MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI  
9.1. Miejsce wykonania Usługi (odbioru i zwrotu przyczepy) znajduje się w Smolcu przy ul. Polnej 11, hala nr 3. 
 

                                 

WYPOŻYCZALNIA

SKLEP

DARMARKO